ΣτΠ: Επίλυση δυσλειτουργιών του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ»

In Φορολογικά Νέα by hostnoxLeave a Comment

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ
Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Επίλυση δυσλειτουργιών του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ»
Κατόπιν παρέμβασης του Συνηγόρου σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την έναρξη λειτουργίας του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ», το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας & Ανάπτυξης (ΕΤΕΑΝ) ανταποκρίθηκαν δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα, μετά την ομαλοποίηση της λειτουργίας του συστήματος, να προβούν σε ακύρωση, επεξεργασία και επανυποβολή των αιτήσεων τους. Οι ανωτέρω φορείς ενημέρωσαν, επίσης, ότι δεσμεύτηκαν επιπλέον πόροι, προκειμένου να απορροφηθούν και «επιλαχούσες» αιτήσεις, που πληρούσαν κατά τα λοιπά τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις.
Κατά την έναρξη λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος υποδοχής αιτήσεων του προγράμματος «Εξοικονομώ κατ' οίκον ΙΙ» στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας, διαπιστώθηκαν τόσο γενικά προβλήματα, όπως η κυμαινόμενη αδυναμία πρόσβασης των χρηστών στο σύστημα, όσο και ειδικότερα, όπως η μη ταυτοποίηση φορολογικών στοιχείων στην περίπτωση κτισμάτων που αποκτήθηκαν μετά την τελευταία δήλωση φορολογίας εισοδήματος και η αυθαίρετη αλλαγή μονοκατοικιών σε πολυκατοικίες.
Ο Συνήγορος απευθύνθηκε προς τις συναρμόδιες υπηρεσίες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν καθώς και τυχόν άλλων που μπορεί να ανακύψουν κατά τη διαδρομή του προγράμματος και εξέφρασε τον προβληματισμό του όσον αφορά την διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των ενδιαφερόμενων στο πρόγραμμα, η οποία προϋποθέτει την συνεχή και αξιόπιστη λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος υποδοχής των αιτήσεων. Επεσήμανε, επίσης, την καταγγελλόμενη αδυναμία ανταπόκρισης του help desk του συστήματος στον όγκο των ερωτημάτων που τέθηκαν από τους χρήστες.
Οι υπηρεσίες παρείχαν διευκρινίσεις σχετικά με τις επισημανθείσες δυσλειτουργίες και προέβησαν σε σειρά ενεργειών προκειμένου να επιλυθούν τα συστημικά προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την περίοδο υποδοχής των αιτήσεων.
Πληροφορίες: τηλ. 213 1306 600, [email protected]

Συνοδευτικά Αρχεία
Έγγραφο Συνηγόρου του Πολίτη
Ανταπόκριση της Διοίκησης – Έγγραφο ΕΕΤΑΝ
Ανταπόκριση της Διοίκησης – Έγγραφο Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας


Πηγή – taxheaven.gr

Leave a Comment